Nápověda


Nevíte si s něčím rady? Kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme.

 
 

Zdravý životní styl

Bazalka, oregano, máta, meduňka a další bylinky, které vás povzbudí

Obrázek

Bylinky jsou příjemně aromatické, chutné a také plné zdraví prospěšných látek. Tyto většinou nenáročné rostlinky v každé době báječně povzbudí tělo i mysl

Pokračování

Jarní únava a jak se jí zbavit

Obrázek

Jarní únava je pocit fyzické a psychické únavy až vyčerpanosti, který přichází po zimních měsících. Není to žádná odborná lékařská diagnóza, ale lékaři se s ní především v této době velmi často setkávají. Překonat jarní únavu ale můžete i bez lékařské pomoci.

Pokračování

Vitamíny nejen proti chřipce

Obrázek

Vitamíny společně s bílkovinami, sacharidy a tuky tvoří základ našeho jídelníčku. Bez vitamínů by lidské tělo nemohlo správně fungovat a jejich nedostatek může mít za následek poměrně vážné zdravotní komplikace.  Vitamíny jsou důležité nejen v době, kdy nám hrozí onemocnění chřipkou.

Pokračování

Jak se bránit nachlazení a chřipce

Obrázek

Je zde roční období, kdy na nás viry útočí ze všech stran. Nachlazení a chřipce se můžeme bránit například zvýšenou konzumací vitamínů, ale dokonce i některými jídly!

Pokračování

Hubněte s tučnými jídly!

Obrázek

Podle posledních výzkumů a poznatků můžete zhubnout a dokonce být zdravější i po tučných jídlech! Možná to vypadá jako utopie nebo aprílový žert, ale toto překvapivé tvrzení vychází z podložených důkazů.

Pokračování

Ranní zvyky, které mohou pokazit celý den

Obrázek

Ranní vstávání má v oblibě asi málokdo. I když se skvěle vyspíte, nemusí vám energie a pohoda vydržet celý den. Některé ranní zvyky máme už skoro jako nezbytný rituál a ani si neuvědomujeme, jak jsou pro nás škodlivé.

Pokračování

Éčka nejsou jen škodlivá

Obrázek

Pamatujete na hudební hit z 80. let „Céčka, sbírám céčka“?  V současné době by se mohl přejmenovat na „Éčka, sbírám éčka“ a inspirací textu by mohly být potraviny, protože éček z nich nasbíráme opravdu hodně. Ne všechna éčka jsou ale škodlivá.

 

Pokračování

Hubnutí nechte na podzim!

Obrázek

V létě jíme víc ovoce a zeleniny i lehčí jídla, víc se hýbeme – a tak by hubnutí nemělo být problém. Pravdou je ale opak, zhubnout v létě je náročnější, než třeba na podzim…

Pokračování

Cvičte a hubněte v přírodě

Obrázek 

Venkovní pohybové aktivity mohou mít mnoho podob. V současné době patří mezi nejvíce preferované běh, chůze a jízda na kole, ale můžete i posilovat. Posilování v přírodě probíhá váhou vlastního těla nebo s použitím jednoduchých pomůcek, případně využitím různých posilovacích přístrojů, které se stále častěji objevují především podél cyklostezek a v parcích.

Pokračování

Při nakupování i vaření můžete ušetřit čas i peníze!

Obrázek Největší gastronomický web www.milujivareni.cz připravil pro všechny příznivce dobrého jídla řadu velmi příjemných změn novinek. Tištěné kuchařky už nikdy nebudete potřebovat!

Pokračování

Snídaně – základ vydařeného dne

Obrázek Nejdůležitějším jídlem dne není oběd ani večeře, ale snídaně. Ta by měla být vydatná, zároveň zdravá a také klidná. Při dodržení těchto tří základních pravidel se organismus dostane do správné kondice.

Pokračování

Chcete zhubnout? Začněte cvičit!

Obrázek Nadváhou nebo dokonce i obezitou trpí stále více lidí. Může za to styl života - sedavé zaměstnání, nedostatek pohybu, špatná strava… Pokud mezi takové lidi patříte i vy, ale rozhodli jste se s tím něco udělat, začněte především cvičit! 

Pokračování

Jarní detox nejen s kopřivou

Obrázek

Organismus člověk potřebuje občas důkladnou očistu a jarní doba je pro ni velmi příhodná. Není nutné hned měnit celý životní styl, stačí jen svému tělu dopřát krátké ozdravné období.

Pokračování

Jak vylepšit váš metabolismus?

Látková výměna vždy nefunguje tak, jak by lidské tělo potřebovalo. Metabolismu se ale dá pomoci!

 

Dobře fungující metabolismus není samozřejmostí. Látková výměna ovlivňuje například trávení a je důležitá při redukci nadváhy. Lidé, kteří mají pomalejší metabolismus obtížněji hubnou. Jeho rychlost se ale dá poměrně snadno upravit dodržováním několika jednoduchých pravidel, které lidskému zdraví prospívají i celkově.

Pokračování

Doplňky stravy – kdy, proč a jaké si správně vybrat?

Vitamíny, minerály a další důležité látky jsou pro správné fungování organizmu nepostradatelné. Málokterý člověk se ale stravuje tak, aby mu potraviny a nápoje pokryly základní potřebu těchto nezbytných živin. Různé ovoce a zelenina každý den, optimální přísun bílkovin, tuků a cukrů, minerálů a vitamínů, vlákniny. To vše pětkrát za den, a nejlépe z kvalitních potravin a nápojů.

Pokračování

Jak přestat kouřit?

Obrázek

Také patříte mezi sortu mnoha milionů lidí na této planetě, kteří nekontrolovatelně propadli cigaretovému kouři a závislosti na nikotinu? Jste menším či větším kuřákem, který by se tohoto neblahého neduhu mile rád zbavil? V tom případě vám poskytneme pár cenných rad a možností, jakým směrem se v tomto ohledu ubírat.

Pokračování

Nechcete přibírat na váze? Dopřejte si kvalitní spánek!

Obrázek  Většina lidí se domnívá, že přílišné množství spánku podporuje přibírání na váze. Mnoho studií z posledních let prokázalo, že je tomu přesně naopak. Z hlediska vzniku nadváhy a obezity je rizikem i prostý nedostatek nočního spánku, který způsobuje větší hlad a zvyšuje chuť na sladké. V praxi to dokládají lidé pracující na noční směny a maminky vstávající několikrát za noc ke kojencům. 

Pokračování

Jak na zdravý životní styl?

Slovní spojení, o kterém slyšel dozajista každý z nás. Všichni jsme k němu náležitým způsobem nabádáni, jen málokdo ho však zvládne plnohodnotně dodržovat. Jak již význam těchto slov předurčuje, jde o životní bytí, které by nám mělo přinášet hlavně zdraví a spokojenost. K naplnění obou zmíněných stavů je však třeba dodržení několika důležitých pravidel.

Pokračování

Zdravotní kalkulačka

:
: